Merhaba arkadaşlar! Sizlere henüz tazecik bitirdiğim bir dizinin yorumuyla geldim. Love Alarm! Aslında Netflix’te ilk çıktığında, yani 2019 sonundan beri izleme listemde yer alan bir diziydi. Ancak vakit ayırıp da izleyememiştim. Aslında vaktim vardı da başka şeyleri izlemekten sıra gelmemişti diyebilirim. Beklediğim diziler gelince hemen onlara başlamak, kitap okumak, ders […]

Merhaba arkadaşlar! Bu sefer severek izlediğim bir dizinin yorumuyla geldim! Hospital Playlist. Netflix orijinal serisinden 2020’de çıkan ve beğenerek izlediğim Kore dizilerinden olan Hospital Playlist’in oyuncu kadrosunu, dizinin konusunu ve yorumumu yazacağım şimdi… Hospital Playlist’in fragmanına da buradan ulaşabilirsiniz! Hospital Playlist – Konusu: Dizi, bir hastanedeki sağlık personellerinin ve hastaların […]

Merhaba arkadaşlar! Sizlere, 3 kitaplık bir seri olan Karga Kız Serisinin yorumuyla geldim! Ayrıca, psikolojik kitap severlere kıyak olsun diye buraya tıklayarak üç kitaplık bu seriyi 30 TL’ye sipariş edebilirsiniz! Ek olarak, buraya 1000K hesabımın linkini bırakıyorum, çünkü kitaplarda altını çizdiği cümleleri ve ilk incelemelerimi bu uygulamada paylaşıyorum. Beni uygulamada […]

Bir buçuk saatlik bir netflix film yorumuyla geldim bu sefer de… Epeydir film izleyemiyordum, animelerden ve sitcomlardan sonra filmlerin saatleri gözümde baya bir büyümeye başlamıştı. Bu filmin de süresi yarım saatcik de olsa daha az gelince ve Türk yapımı netflix filmi olunca bir bakayım dedim. Yarına Tek Bilet, Ozan Açıktan’in […]

Merhabalar, Netflix’in en yeni yayınlanan ve şimdilerde Türkiye sıralamasında ilk 3’te yer alan Control Z dizisinin yorumuyla geldim! 8 bölümden oluşuyordu, bölümler ortalama 30-40dk arasıydı. Ben bir günde bitirdim, çünkü bir an önce bitsin de tezimi yazayım diye böyle davrandım ama zaten dizi de kendini bir anda izlettiriyordu… Control Z […]

Merhaba arkadaşlar, sizlere defalarca kez izlediğim animelerden birisi olan Attack on Titan yorumuyla geldim. Attack on Titan (Shingeki no Kyojin) animesi benim en’lerim arasındadır. Zaten bir animeyi sıkılmadan tekrar tekrar izliyorsam, tamamdır. O benim animemdir. Net bir gerçek. Attack on Titan da bu animelerden birisi. Ayrıca dördüncü sezon gelmeden şöyle […]

Merhabalar! Yine yarım bıraktığım (kesinlikle beğenmediğim için değil, araya giren şeylerden dolayı) ve vakit bulduğum anda izlemeye devam ettiğim farklı konusuyla beni içine çeken bir dizinin yorumuyla geldim. He is Psychometric – Konusu: Yaşadığı travmatik olayın ardından dokunduğu kişilerin geçmişini görme becerisi kazanan genç bir adam, güçlerini geçmişle ilgili cevaplar […]

Merhaba arkadaşlar! 2013’ten bu yana en çok duyulan ve en popüler animelerden birisi olan Death Note animesinin yorumuyla geldim bugün. Normalde çok fazla anime izlerim, bu yüzden insanlar Death Note’u izlemediğimi duyunca şöyle bir şaşırıp, “Nasıl yani ya?” diyorlar… Bunun cevabı da, popüler olan şeylere karşı soğuk olmam… Çünkü herkesin […]

Merhabalar! Arayı çok uzatmadan bu sefer de, Hotel Del Luna‘dan tanıdığım ve çok beğendiğim bir oyuncu olan IU’nin merkezinde bulunduğu Persona dizisi (ya da antolojisinin) yorumuyla geldim. Netflix’te Hotel Del Luna’dan sonra denk gelmiştim ve listeme eklemiştim. Malum artık evdeyiz, ödevlerden sıkılınca anında Netflix’e dalıp, bir şeyler izliyordum. Çok da […]

Merhabalar! Bugün bitirdiğim bir Kore dizisi yorumuyla buralara uğramaya karar verdim. Bunu yaparken de şunu fark ettim, sanırım sadece sevdiğim ve tavsiyede bulunmak istediğim şeyler hakkında yazmayı seviyorum… Beğenmediğim bir şey hakkında yazmak sıkıcı geldiği için sanırım olumsuz eleştirilerle bu blogta yer alamıyorum… Eh, artık bir şeyler hakkında yazmıyorsam ya […]