Hotarubi no Mori e – Anime Yorumu

Hotarubi-no-Mori-e-efsunlublog-semihakaya

Merhaba arkadaşlar!

Yine izleyip, gözlerimin yaşarmasına engel olamadığım bir animeyle karşınızdayım! Bu seferki animemizin konusu, doğaüstü olaylar ve tertemiz, ay gibi saf bir aşk…

Hotarubi no Mori e!

Normalde pek de romantizm seven bir insan değilim, aşırı romantik filmler ya da animeler beni boğuyor… Ama Hotarubi no Mori e izlerken hiç de boğulduğumu hissetmedim çünkü duygular çok saf ve temizdi. İşin içinde öyle tuhaf entrikalar, sevdiğim adam/kadın beni fark etsin düşüncesiyle yapılan planlar falan yoktu.

Her şey olağanca saflığında ilerliyordu ve bu çok hoştu, inanın Hotarubi no Mori e aşırı soft love bir anime.

Hotarubi no Mori e bir anime filmi, yaklaşık 45 dakikadan oluşuyor. Yani hayatınızdan çok kısa bir zaman götürecek. Eğer ki benim gibi hızlandırılmış izliyorsanız bu 45 dakika 25 dakikaya düşebilir.

Hotarubi no Mori e ‘yi kısaca özetleyeyim ve size film hakkındaki düşüncelerimi söyleyeyim…

Hotarubi no Mori e – Anime Özeti

Hotaru altıncı yaşından itibaren her yaz tatilini amcasının yanında geçiriyordur. Bir yaz tatili, etrafı gezerken ormanda kaybolur ve kaybolduğu yerde de maskeli bir gençle karşılaşır. Hotaru, gence koşarak onu ormandan çıkartmasını ister ki, genç de Hotaru ona dokunmasın diye ondan kaçar çünkü genç adam bir Youkai’dir (orman cini) ve bir insan ona dokunursa, genç adam yok olur. Gin adındaki bu youkai, genç Hotaru’ya ona dokunmaması şartıyla ormandan çıkış yolunu gösterir.

Hotaru bu gençten çok etkilenir ve her yaz tatili amcasının yanına geldiğinde, koşarak ormana Gin’in yanına gider. Yıllar geçtikçe de bu ikilinin arasındaki bağlar güçlenir.

Hotarubi no Mori e – Anime Yorumu

Yazıya giriş sırasında da dediğim gibi Hotarubi no Mori e ne zaman izlesem boğazımda bir yumrunun oluşmasına sebep olacak kadar saf ve temiz bir hikâyeye sahip. Gin ve Hotaru arasındaki bu sıcak ilişki, aşkın sadece dokunarak yaşanmadığını iki kalbin birbirini sevmek için temasa ihtiyaç duymadığını çok güzel bir şekilde açıklamış.

Belki Hotaru’nun altı yaşındayken Gin’le tanışıp, yakınlaşmasından dolayı tuhaf yorumlar yapılabilir ama Gin uzunca bir süre Hotaru’yu tatlı bir samimiyetle sevdi. Aynı şekilde Hotaru da, Gin’e olan duygularının boyutunu ancak olgunlaştığında çözebildi… Kısacası, aralarındaki ilişki zamanla büyüdü. Bir fidan gibi, yavaş yavaş büyüyüp kocaman bir ağaç oldu. :’)

Demem o ki, cıvık cıvık aşk ilişkilerinin öne serildiği romantizm film ve dizilerinden sıkıldıysanız, Hotarubi no Mori e animesini keyifle izleyebileceğinizi düşünüyorum.

Öte yandan, derinlemesine hakkında bahsetmek istediğim çok şey var. İnanın, Hotarubi no Mori e ‘deki bazı sahneleri en ince ayrıntısına kadar yazıp burada açıklamak ve o sahnelerde neler hissettiğimi yazmak isterim ama bu spoilerdan başka bir şey olmaz… O yüzden yorumumu kısa kesiyorum!

Hotarubi no Mori e aynı adlı One shot mangadan uyarlanmıştır. Mangasını da okuyabilirsiniz, çizimleri gerçekten çok hoş!

Eğer anime izlemeye yeni başlıyorsanız, ya da çok vaktiniz yok ve kısa, keyifli bir anime izlemek istiyorsanız sizlere Hotarubi no Mori e animesini mutlaka öneririm!

Ayrıca, buradan Anime Önerileri #1Anime Önerileri #2Anime Önerileri #3 yazılarına tıklayarak, Yeni Başlayanlar İçin Anime Önerileri yazı serimden izleyebileceğiniz keyifli animeler bulabilirsiniz!

Eğer, animelerin türlerini bilmiyorsanız da, Anime ve Manga Türleri başlıklı yazıma göz atarak öğrenebilirsiniz!

Semiha Kaya

6 Haziran 1998 doğumlu, hayalleri yaşından çok olan ve hepsini bir bir gerçekleştirmek için acayip hırs dolu bir insanım.
Hırsımın yanı sıra, üşengeç ve unutkan da olduğum için tüm planlarımı sonsuza dek yaşayacakmışım gibi yaparım lakin genelde anın tadını çıkartırım.
Hem ne demiş James Dean?
"Sonsuza kadar yaşayacakmışsın gibi hayal kur. Bugün ölecekmişsin gibi yaşa."
Benim hayallerim zaten sonsuzluğa eriştiği için, şimdi yaşadığım her anı güzel kılmak için çabalıyorum çünkü bu dünyaya bir kez geliyoruz, tadını çıkarmadan veda etmek yakışmaz bana.
Öte yandan, yazmak ve okumakla fazla haşır neşirim. Öyle ki, Wattpad uygulamasında on milyona ulaşan mizah kitabım, şu an Epsilon Yayınları sayesinde raflardaki yerini aldı. Hâlâ daha aktif bir şekilde yazmaya devam ederken, üniversite okumaya da çalışıyorum. Bir garip İktisat öğrencisiyim ve mezun olduktan sonra bölümümle de ilgili çok büyük hayallerim var.
Size söyledim ya, hayallerim yaşımı aşıyor diye... Benim çok fazla hayalim var. Öyle ki, benden birkaç tane olmasını isterdim çünkü yapmak istediklerimin hepsini bir ömre sığdıramayacakmışım gibi hissediyorum.
Kısacası ben, çok düşünen, çok kuran, çok yazan, çok... çok... Diye giden bir sürü şeyle uğraşan bir insanım.
Bana, instagram: semihaakaya / wattpad: ianinprensesi kullanıcı adları üzerinden ulaşabilirsiniz!

Önerilen makaleler

1 Yorum

  1. […] detayları bana kalbime çok derinden işlediği için Hotarubi no Mori E anime filmini hatırlatıyordu ama tabii pek alakaları olduğunu söyleyemem en azından bu biraz […]

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: