Love Alarm – Dizi Yorumu

Merhaba arkadaşlar!

Sizlere henüz tazecik bitirdiğim bir dizinin yorumuyla geldim. Love Alarm! Aslında Netflix’te ilk çıktığında, yani 2019 sonundan beri izleme listemde yer alan bir diziydi. Ancak vakit ayırıp da izleyememiştim.

Aslında vaktim vardı da başka şeyleri izlemekten sıra gelmemişti diyebilirim. Beklediğim diziler gelince hemen onlara başlamak, kitap okumak, ders çalışmak, kitap yazmak derken de epey gerilere itildi bu dizi…

Bu gece kanal tedavisi görmesi gereken zavallı dişimin verdiği acıyla gecenin bir körü uyandım ve geri uyuyamadım. Acıyı unutmak için de bir şeyler yapayım derken dizi izlemeye karar verdim. Bir yandan diş ağrısına ağlayıp diğer yandan da diziyi izledim. (8 Haziran…) 

ps. Normalde iki ay önce yayınlamış olmam gereken yazıyı daha yeni düzenleyip yayınlıyorum… Her şeyi hazırlamışım ancak yayınla butonuna basmamışım, ah benim bu hallerim…

Ya acıdan dolayı diziye çok odaklanamadım ya da senaristlerin eksiklikleri vardı diyebilirim. Zaten 8 bölümlük kısa bir diziydi.

Şimdi size dizinin oyuncu kadrosundan kısaca bahsedip, konusunu da yazdıktan sonra spoilerlı spoilersız yorum gireceğim.

Love Alarm – Konusu:

Yakınlardaki biri ondan hoşlandığında kişiye haber veren bir uygulamanın olduğu bir dünyada Kim Jojo, kişisel sorunlarıyla başa çıkarken genç yaşta aşkı tadar.

Love Alarm – Oyuncuları:

Kim So-Hyun: Kim Jo-Jo karakterini canlandırmaktadır. Kim Jo-Jo, ailesini kaybettikten sonra kendi halinde yaşayan tek amacı başarılı bir meslek sahibi olmak isteyen bir kızdır. Kim So-Hyun daha önce birçok dizide tek bölümlük de olsa gördüğüm bir oyuncuydu. Duruşunu, simasını sevdiğim bir oyuncu ancak çok yetenekli olduğundan emin değilim. Donuk bir oyunculuğu olduğunu düşünüyorum.

Jung Ga-Ram: Lee Hye-Yeong karakterini canlandırmaktadır. Lee Hye-Yeong, Kim Jo-Jo’yu seven ancak bir türlü açılamayan bir çocuktur. Aynı zamanda da Hwang Sun-Oh’un çocukluk arkadaşıdır. Klasik aşk üçgeni, ilk seven sonradan gelip daha cüretkar davranan kişiye kaybediyor gibi görünüyor. Jung Ga-Ram’ı daha önce herhangi bir dizide izlemediğim için oyunculuğu hakkında geniş çaplı bir yorumda bulunamayacağım ama bu dizide duruşunu en çok sevdiğim karakterlerden birisiydi.

Song Kang: Hwang Sun-Oh karakterini canlandırmaktadır. Hwang Sun-Oh, zengin bir ailenin yurt dışında okumakta olan oğludur. Dizinin ilk bölümünde yurt dışından gelip çocukluk arkadaşıyla (Lee Hye-Yeoung) aynı okula yazılır ve bu okulda okumakta olan Kim Jo-Jo’nun ondan etkilenmeyişi dikkatini çeker. Bu yüzden Kim Jo-Jo’dan hoşlanmaya başlar.

Go Min-Si: Park Gul-Mi karakterini canlandırmaktadır. Park Gul-Mi, Kim Jo-Jo’nun kuzenidir.

Love Alarm – Yorumu:

Dizi genel anlamda ergen dizisiydi. Lisede geçiyordu ve tamamen liselilerin duygusal durumlarını ele alıyordu. Bana göre çoğu şey yüzeysel kalmıştı ve dengesizlikleri oldukça fazlaydı.

Beğenmediğim noktaları olduğu için genel çapta neler yazsam emin olamıyorum. Aslına bakarsanız konuyu merak etmiştim ama ikinci sezonu olacağı için olsa gerek, çoğu şeyin altını boş bırakmışlardı ve bu yüzden izlediklerimden çok da tatmin olduğum söylenemezdi. Yine de, boş vaktiniz varsa ve biraz da ergen dizileri izlemek istiyorsanız bir bakabilirsiniz. Ama yok, ben vaktimi dolu dolu değerlendirmek istiyorum derseniz, bu diziyi pas geçin.

Ben, sırf başladığım için bitirmiştim…

Ayrıca, ben ikinci erkeklerin aşkını daima daha saf ve gerçek bulduğum için ve yine bu dizide de ikinci erkek benim gözümde asıl erkeği solladığı için… Yapılan haksızlık bana fazla kötü geldi. O yüzden de beğenmemiş olma ihtimalim fazla…

Beğenmediğim şeyler konusunda spoilersız yorum yapamadığım için bu seferlik kısa tutacağım. Başka yorumlarda görüşmek üzere!

(Bize destek olmak için reklamlara bir kere tıklamanız yeterli olacaktır!)

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: