Man to Man – Dizi Yorumu

Man to Man – Dizi Yorumu

Aralık 21, 2018 0 Yazar: Semiha Kaya

Merhaba arkadaşlar!

Ben yine aşşırı fazla eğlendiğim Kore dizilerinden birinin tavsiyesi ile buradayım!

Dizimizin adı, “Man to Man” ve başrolde ise Park Hae-Jin var! Uzun zamandır oyunculara karşı böyle fan, hayranlık duyan bir insan değildim ama neden bilmiyorum Cheese in the Trap dizisinden sonra Park Hae-Jin hayranlığım tavan yaptı.

Zaten Cheese in the Trap izledikten sonra size ciddi söylüyorum, kronolojik sırayla oynadığı tüm Kore dizilerini izledim! Gerçi Kore dizilerini daha yeni izlemeye başladığım zamanlarda Park Hae-Jin’i ilk kez My Love From the Star dizisinde görmüştüm ama o dizide başrol Park Hae-Jin değildi, ikinci erkek rolündeydi ve oynadığı karakter tam olarak benim tipim değildi.

Romantik adamı oynuyordu ve ben pek romantizm insanı değilim… Zaten Cheese in the Trap dizisinde de romantik değildi mesela… Tuhaf, azıcık kafadan kontak bir karakteri canlandırdığı için çok ayrı bir düşüş yaşadım adama. Ondan sonra zaten Doctor Stranger dizisini izledim ki burada da başrolde yine sevdiğim bir başka oyuncu olan Lee Jong-Suk vardı.

AAH! BİR DAKİKA YA!

BEN DİZİ YORUMU YAPMAYA GELİP, PARK HAE-JIN’İN OYNADIĞI DİZİLERİ, BİRLİKTE OYNADIĞI KİŞİLERİ ÖVMEYE BAŞLADIM! BU İŞTE BİR TERSLİK VAR YAHU!

Öhm…

Konumuza geri dönüyorum.

 

Man to Man

Park Hae-Jin’i bu dizide çok ayrı sevdiğimi bir kez daha belirterekten dizinin yorumuna gireceğim yoksa yine Park Hae-Jin’in sevdiğim özellerini sayarken epeeey kopuk bir yazı yazacağım…

 

  • Man to Man

Man to Man – Konusu:

Man to Man dizisi, popüler bir oyuncu olan Yeo Woon-Gwang ve onun yakın koruması olan Kim Sul-Woo (Hayalet Ajan K) etrafında dönmektedir.

Man to Man – Başroller:

Man to Man’in başrollerini, Park Hae-Jin (Kim Sul-Woo), Park Sung-Woong (Yeo Woon-Gwang) ve Kim Min-Jung (Cha Do-Ha) oynamaktadır.

Man to Man – Karakterler:

>Kim Sul-Woo (Park Hae-Jin), bir Hallyu yıldızının korumasıdır. Ancak o aslında ulusal istihbarat servisi için çalışan ve ‘hayalet ajan’ olarak adlandırılan gizemli birisidir. Üst düzey operasyonlara katılmış ve hatta ajanların içerisinde sadece ona en yüksek yetkiler verilmiştir. Birçok üstün yeteneğin yanı sıra poker bir surata sahip olan Kim Sul-Woo herhangi bir iz bırakmadan ve %100 başarı göstererek verilen görevleri yerine getirmektedir. Ona verilen son görevde ise bir Hallyu yıldızı olan Yeo Woon-Gwang’ı koruması istenir ve bu görev ile o kariyerindeki en zorlu sürecin içerisine girer.

“Kendime bile güvenmem.”

>Yeo Woon-Gwang (Park Sung-Woong) dizide bir Hallyu yıldızıdır. O, oyunculuk hayatına dublör olarak başlamıştır ve canlandırdığı kötü karakterler ile ün kazanmıştır. Şimdi ise popülaritesi ülkesinin sınırlarını aşmış ve ülkesinin sevgisini kazanmıştır. Ancak onun gizli bir hikâyesi vardır.

Benden kurtulmayacak mısın? Sanırım ben en tehlikeli adamım.”

>Cha Do-Ha (Kim Min-Jung), Yeo Woon-Gwang’ın lise yıllarından beri en büyük hayranı ve Yeo Woon-Gwang’ın fan kulübünün başkanıdır. O, bir eğlence şirketinde çalışmaktadır ve Yeo Woon-Gwang’ın menajeridir. Tüm yeteneği ile onu korumaktadır. Kim Sul-Woo ile tanıştıktan sonra onun mükemmel dünyası karmakarışık hale gelir.

Oppam çiceklerden bile daha güzel.”

Man to Man – Yorumu:

Evet, kısaca Man to Man hakkındaki genel bilgileri verdiğime göre artık yoruma girebilirim.

Man to Man, tür bakımından aksiyon, romantik ve komediye giriyor. Benim açımdan tamamen komediye yönelik bir aksiyondu ve sanırım bu yüzden iki üç defa Man to Man’i hiç sıkılmadan izledim…

Evet, Man to Man’i birkaç defa izledim ve işte burada tavsiye niteliğinde yorumunu giriyorum.

Öncelikle, dizi boyunca oyuncuların mimiklerine gülmekten alıkoyamıyorsunuz kendinizi. Özellikle de Park Hae-Jin’in mimikleri! Allah’ım beni benden aldı resmen.

Hatta buraya şu kolajı koyayım da…

efsunlublogyorum-2

Evet, yukarıda gördüğünüz üzere Park Hae-Jin’in Man to Man’deki birkaç mimiği yer alıyor ki bir de bunları izlerken hareketli bir şekilde gördüğünüzü düşünün… O kadar tatlı, komik ve göz kamaştırıcı ki… (Şu an Park Hae-Jin aşkım kabardı resmen!) Tabii sadece Park Hae-Jin’in değil, Park Sung-Woong’un da mimikleri ve oyunculuğu efsane güzeldi! (Sırf bu adamı, bu dizide çok sevdiğim için kötü adam rolünde oynadığı yeni dizisini izleyemiyorum çünkü sevdiğim insanları kötü rollerde görmeye dayanamıyorum…)

Öhm, Man to Man dizisine gelecek olursak, Park Sung-Woong’un canlandırdığı Yeo Woon-Gwang karakteri dublör olarak atıldığı oyunculuk serüveninde istediği başarıyı yakalamış ve bir Hallyu yıldızı olmuştur. Yeo Woon-Gwang’ın geçmişinde yarım kalmış olan hikâyesini es geçersek, hayalet ajanımız olan Kim Sul-Woo onun özel koruması olarak atanmıştır ve bizim aksiyon, eğlence dolu anlarımız da tam bu anda başlamış bulunmaktadır.

Kim Sul-Woo’nun, Yeo Woon-Gwang’ın yanında olmasının sebebi ise aslında çok basittir. Yeo Woon-Gwang dünyaca ünlüdür ve Kim Sul-Woo’nun hedeflerine ulaşmasını sağlayacak bir basamaktır.

Tabii Kim Sul-Woo üstlerinin ondan istediği anahtarları (daha doğrusu üç maymuncuk kuklasını) ele geçirmek için Yeo Woon-Gwang’ın korumalığını yaparken kendini onlara kabul ettirmek için tuhaf durumlara düşer.

Bu tuhaf durumlar ise en eğlenceli kısımları.

efsunlublogyorumgif

Ayrıca, o kadar dizi izledim ama hiçbir dizideki bromance ilişkisi beni Man to Man’deki gibi etkilemedi… Kim Sul-Woo ve Yeo Woon-Gwang arasında öyle bir uyum var ki… Size anlatmaya çalışsam her halde buraya kocaman bir yazı falan bırakırım!

O yüzden, beni dinleyin ve boş bir anınızda oturup bu diziyi izlemeye koyulun.

Aksiyon, komedi ve romantizm seviyorsanız gerçekten hoşlanacağınızı düşünüyorum. Ayrıca tek bir hikâye de yok Man to Man’de. Bir sürü hikâye var…

Hayalet Ajan K’nin hikâyesi, kariyerine dublör olarak başlayan Yeo Woon-Gwang’ın hikâyesi ve babasının yaptıklarıyla başı dertten kurtulmayan Cha Do-Ha’nın hikâyesi… Bu üç ana karakterin hikâyesine de bolca yer verildiği için güzeldi, sıkmıyordu.

Ayrıca, dizide Ajan K’miz (Kim Sul-Woo) sürekli olarak oradan oraya uçtuğu için havada süzülen uçaklar gördük ki bu uçaklar genel olarak Turkish Airlines! Türk bayrağını gördükçe gururlandım! 😀 Oyuncumuz Yeo Woon-Gwang’ın Ajan K’mize sürekli “Brother!” diye seslenmesi de benim bromance haykırışlarımın ayrı bir nedeniydi.

efsunlublogyorum-1

 

Başroldeki Cha Do-Ha’dan çok bahsetmedim ama o pejmürde saçı ve beni delicesine güldürdüğü o müthiş repliği benim gözümde unutulmayacak düzeyde.

Ah repliği de şuraya koyayım.

“Koruma olmaya devam et. Ajan olmaya kalkarsan ülke tehlike içinde olur…”

Bu repliğin sebebi ise, Cha Do-Ha ve Kim Sul-Woo aşk yaşıyorlar (ehe romantizm!) fakat Cha Do-Ha ilişkileri yeni başladığı için sevgili olduklarını set ekibinden ve Yeo Woon-Gwang’tan saklamak istiyor bu yüzden de Kim Sul-Woo ile ajancılık oynuyorlar.

Gizli gizli buluşmalar falan.

Tabii bu sırada set ekibinden birilerine Kim Sul-Woo yüzünden yakalandıklarında, Cha Do-Ha’da dönüp bizim Hayalet Ajan K’mize yukarıdaki repliği söylüyordu.

O sahneyi izlemek ayrı bir keyifliydi…

 

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim, izleyecek olursanız keyifli seyirler dilerim!

 

Bize destek olmak için lütfen sitemizdeki reklamlara tıklayın 🙂

 

“Ben Hayalet Ajan K!

Ünü ya da ismi olmayan bir gölge…

Görevim, özgürlük ve düzeni korumak için isimsiz bir savaş vermek.”

 

Fragman linkleri:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=365&v=fVRh60H5eQA

https://www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=hINu3Abfxe0

https://www.youtube.com/watch?time_continue=40&v=Rza8UFA9xUs