Weightlifting Fairy Kim Bok-joo – Dizi Yorumu

Merhaba arkadaşlar!

Bugün daha önce de izlediğim ve bir anda Lee Sung-Kyung’un instagram profiline denk gelmemle birlikte tekrar izlemeye niyetlendiğim ve niyetimi de anında gerçekleştirdiğim eğlenceli bir dizi olan Weightlifting Fairy Kim Bok-joo yorumuyla buradayım!

Weightlifting Fairy Kim Bok-joo – Dizi Konusu:

Dizi, 20 yaşındaki kadın bir haltercinin (Lee Sung-Kyung) ilk defa aşık olmasını ve üniversite dönemindeki maceralarını anlatmaktadır.

Weightlifting Fairy Kim Bok-joo – Dizi Kadrosu:

Lee Sung-Kyung, dizide bir halterci olan Kim Bok-Joo karakterini canlandırmaktadır. Babası eski bir haltercidir. Bir spor üniversitesinin halter bölümünde 2. sınıftadır. Onun karakteri; arkadaş canlısı, adaletsizlik görmeye dayanamayan ve öfkesine hakim olamadığı içinde sıkça kavgalara karışan birisidir. Ancak bütün bunların altında kırılgan bir kalbi vardır. Bir gün, bir klinikte tanıştığı doktora aşık olur.

Nam Ju-Hyuk, dizide mükemmel ama bir o kadar da şanssız bir yüzücü olan Jung Joon-Hyung karakterini canlandırmaktadır. O, Kim Bok-Joo (Lee Sung-Kyung) ile aynı üniversitede okumaktadır. Yüzücülük bölümünde, 2. sınıf öğrencisidir. Girdiği yarışmalarda kural dışı bir başlangıç yaptığı için hep diskalifiye olmaktadır. Joon-Hyung’un bunu yaşamasının altında büyük bir travma vardır.

Lee Jae-Yoon, dizide obezite konusunda uzman olan Jung Jae-Yi karakterini canlandırmaktadır. Kim Bok-Joo (Lee Sung-Kyung) ondan hoşlanmaktadır.

Kyung Soo-Jin, dizide Jung Joon-Hyung’un (Nam Ju-Hyuk) eski kız arkadaşı olan Song Shi-Ho karakterini canlandırmaktadır. O, jimnastikte 3. yılındadır.

Lee Joo-Young / Lee Sun-Ok
Cho Hye-Jung / Jung Nan-Hee
Ji Il-Joo / Jo Tae-Kwon

Weightlifting Fairy Kim Bok-joo – Dizi Yorumum:

Öncelikle, oyuncuların uyumu harikaydı. Zaten ilk izlediğimde de beğenmemin ve başrolündeki kadın karakteri görür görmez “Yaa, tekrar izleyeyim” dememin asıl sebeplerinden birisi bu. Oyuncuların arasındaki kimya beni benden aldı diyebilirim.

Özellikle Kim Bok-Joo ve Jung Joon-Hyung arasındaki arkadaşlık, Jung Joon-Hyung’un hislerinin adım adım aşka dönüşmesi ve sevgisini hiçbir kötülüğe değdirmeden tertemiz bir şekilde Kim Bok-Joo’ya açabilmesi oldukça minnoştu.

Öte yandan yan karakterler de, onların da birbirleriyle uyumu harikaydı.

Hatta, daha önceden Find Me in Your Memory ve Age of Youth dizisinde problemli eski erkek arkadaşları canlandıran Ji Il-Joo’yu görünce her an, psikopat eski erkek arkadaşa dönüp komedi dizisini korkuya çevirmesini beklemiş olsam da o son derece eğlenceli ve sevimli bir karakterdi.

Zaten bu adamın enerjisinde aşırı sevimlilik var ve aşırı da sempatik! Psikopata dönüşecek olsa bile kendisini bir parça sevdiriyor. >.<

Ayrıca Seun-Ok karakterini canlandıran Lee Joo-Young Netflix’te yayınlanan Itaewon Class dizisinde de oynuyormuş, onun oyunculuğunu ve tarzını beğendiğim ek olarak daha önceden Fight For My Way, She Was Pretty, Kill me Heal me dizilerinde izlediğim Park Seo-joon da dizide olunca, Itaewon Class’ı gelecek dizim olarak belirledim!

Dizi hakkında çok fazla şey söyleyemediğimin farkındayım, çünkü alışageldik Kore dizilerinden birisiydi. Ana karakterimizin aşık olmasını konu alan, aynı zamanda spor hayatında odaklanması gereken yarışmaları düşünmesiyle hafif dram ama bolca kahkahanın bulunduğu eğlenceli bir diziydi.

Keyifle seyredeceğinizi tahmin ediyorum bu yüzden de gönül rahatlığıyla öneriyorum!

Kendinize iyi bakın, bir sonraki yazımızda görüşmek üzere!

Semiha Kaya

6 Haziran 1998 doğumlu, hayalleri yaşından çok olan ve hepsini bir bir gerçekleştirmek için acayip hırs dolu bir insanım.
Hırsımın yanı sıra, üşengeç ve unutkan da olduğum için tüm planlarımı sonsuza dek yaşayacakmışım gibi yaparım lakin genelde anın tadını çıkartırım.
Hem ne demiş James Dean?
"Sonsuza kadar yaşayacakmışsın gibi hayal kur. Bugün ölecekmişsin gibi yaşa."
Benim hayallerim zaten sonsuzluğa eriştiği için, şimdi yaşadığım her anı güzel kılmak için çabalıyorum çünkü bu dünyaya bir kez geliyoruz, tadını çıkarmadan veda etmek yakışmaz bana.
Öte yandan, yazmak ve okumakla fazla haşır neşirim. Öyle ki, Wattpad uygulamasında on milyona ulaşan mizah kitabım, şu an Epsilon Yayınları sayesinde raflardaki yerini aldı. Hâlâ daha aktif bir şekilde yazmaya devam ederken, üniversite okumaya da çalışıyorum. Bir garip İktisat öğrencisiyim ve mezun olduktan sonra bölümümle de ilgili çok büyük hayallerim var.
Size söyledim ya, hayallerim yaşımı aşıyor diye... Benim çok fazla hayalim var. Öyle ki, benden birkaç tane olmasını isterdim çünkü yapmak istediklerimin hepsini bir ömre sığdıramayacakmışım gibi hissediyorum.
Kısacası ben, çok düşünen, çok kuran, çok yazan, çok... çok... Diye giden bir sürü şeyle uğraşan bir insanım.
Bana, instagram: semihaakaya / wattpad: ianinprensesi kullanıcı adları üzerinden ulaşabilirsiniz!

Önerilen makaleler

2 Yorum

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: