Yes Day – Film Yorumu

Merhaba arkadaşlar! Güncel bir Netflix filmiyle, karşınızdayım!

Hem de çok sevdiğim bir oyuncunun filmi olduğunu ve aktrisimizin filmin yapımcılığında da rol üstlendiğini belirtmek isterim! >.<

Öncelikle, filmin fragmanını buraya bırakıyorum.

Yes Day – Film Konusu:

Allison Torres, tek başına neredeyse dünyayı fetheden genç bir kadındır. Ona göre hiçbir macera çok riskli değildir ve hepsinin peşinden gidilmelidir. Ancak bir anne ve eş olarak Allison, pek de iyi biri değildir. Oldukça acımasız bir anne olan Allison bu durumu değiştirmeye karar verir.

Yes Day – Film Kadrosu:

Jennifer Garner – Allison Torres

Edgar Ramirez – Carlos Torres

Jenna Ortega – Katie Torres

Julian Lerner – Nando Torres

Everly Carganilla – Ellie Torres

Yes Day – Film Yorumu:

Evet, arkadaşlar oldukça eğlendiğim ve her sahnesinde yüzümde kocaman bir sırıtmanın olduğu bu film hakkında aslında çok fazla şey söyleyemeyeceğim.

Eh, beni az çok tanımışsınızdır, sevdiğim şeyler hakkında konuşamıyorum ve bu filmi de aşırı sevdim çünkü çok eğlenceliydi. Ayrıca, Jennifer Garner, benim favori aktrislerimden birisidir. Onu ilk önce “Keşke 30 Olsam” filminde tanımıştım ve canlandırdığı karakterin o çocuksu eğlenceli yanını o kadar güzel yansıtıyor ki, bu kadının komedi filmlerine bayılıyorum.

O yüzden Netflix’te Yes Day’in fragmanına denk gelince, bu filmi kaçıramam dedim ve hemen listeme ekledim. Ancak ödevlerden falan, anca izlemeye vakit buldum…

Ancak, sizlere, mutlaka bu filmi izlemenizi tavsiye ediyorum. Ayrıca, ailenizle birlikte oturup izleyebilirsiniz. Hem ebeveynler hem de çocuklar için alt metni zengin olan oldukça eğlenceli, sımsıcak bir filmdi. Bu yüzden kaçırmayın derim sizlere…

Ek olarak, sanırım ileride ailem olduğunda bu Yes Day olayını kullanabilirim. Oldukça eğlenceli bir şeye benziyor… ^^

Fakat, filmdeki tek bir şeyi yapmam… O da arabam yıkanırken camlarını açmak… O sahneleri izlerken içim yandı, arabamın koltuklarının ıslandığını, içinin su dolduğunu hayal ettikçe tüylerim ürperdi diyebilirim sizlere… Ama genel anlamda, çok eğlenceli ve güzel bir filmdi.

Yani, sanırım bunu üçüncü kez diyorum.

İzleyin bu filmi!

Semiha Kaya

6 Haziran 1998 doğumlu, hayalleri yaşından çok olan ve hepsini bir bir gerçekleştirmek için acayip hırs dolu bir insanım.
Hırsımın yanı sıra, üşengeç ve unutkan da olduğum için tüm planlarımı sonsuza dek yaşayacakmışım gibi yaparım lakin genelde anın tadını çıkartırım.
Hem ne demiş James Dean?
"Sonsuza kadar yaşayacakmışsın gibi hayal kur. Bugün ölecekmişsin gibi yaşa."
Benim hayallerim zaten sonsuzluğa eriştiği için, şimdi yaşadığım her anı güzel kılmak için çabalıyorum çünkü bu dünyaya bir kez geliyoruz, tadını çıkarmadan veda etmek yakışmaz bana.
Öte yandan, yazmak ve okumakla fazla haşır neşirim. Öyle ki, Wattpad uygulamasında on milyona ulaşan mizah kitabım, şu an Epsilon Yayınları sayesinde raflardaki yerini aldı. Hâlâ daha aktif bir şekilde yazmaya devam ederken, üniversite okumaya da çalışıyorum. Bir garip İktisat öğrencisiyim ve mezun olduktan sonra bölümümle de ilgili çok büyük hayallerim var.
Size söyledim ya, hayallerim yaşımı aşıyor diye... Benim çok fazla hayalim var. Öyle ki, benden birkaç tane olmasını isterdim çünkü yapmak istediklerimin hepsini bir ömre sığdıramayacakmışım gibi hissediyorum.
Kısacası ben, çok düşünen, çok kuran, çok yazan, çok... çok... Diye giden bir sürü şeyle uğraşan bir insanım.
Bana, instagram: semihaakaya / wattpad: ianinprensesi kullanıcı adları üzerinden ulaşabilirsiniz!

Önerilen makaleler

2 Yorum

  1. İzlemedim ama sayenizde izlemeyi düşünüyüorum.
    http://libereji.com/

  2. Çok eğlenceli bir filmdi, mutlaka tavsiye ederim >.<

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: