Age of Youth Dizisi 1. ve 2. Sezon Yorumları

age-of-youth-1ve2ncisezon-yorumları-efsunlublog

Merhaba arkadaşlar!

İzlerken efsane eğlendiğim ve favori dizilerimden biri olan Age of Youth yorumuyla geldim!

Biliyorsunuz ki Kore dizileri genellikle bir sezon olur ve her şey maksimum 22-25 bölüm içinde gerçekleşir… Age of Youth iki sezondan oluşuyor ama toplum bölüm sayısı, bir sezonluk dizilerle aynı sayılabilir.

Size ilk önce Age of Youth birinci sezonu tanıtacağım ve yorumunu gireceğim, sonrasında da Age of Youth ikinci sezonu tanıtıp, yorumunu gireceğim!

age-of-youth-efsunlublog

Age of Youth 1. Sezon

>Age of Youth – Başroller:

Han Ye-Ri (Yoon Jin-Myung), Han Seung-Yeon (Jung Ye-Eun), Park Eun-Bin (Song Ji-Won), Hwa Young (Kang Yi-Na) ve Park Hye-Soo (Yoo Eun-Jae) oynuyor.

>Age of Youth 1 – Konusu:

Dizi, bir evi paylaşan beş üniversite öğrencisi Yoon Jin-Myung, Jung Ye-Eun, Song Ji-Won, Kang Yi-Na ve Yoo Eun-Jae’nin hayatları etrafında dönmektedir.

>Age of Youth – Karakterler:

Yoon Jin-Myung,  kendi maddi durumunu sağlamakla ve derslerine çalışmakla meşguldür. O, doğru düzgün uyuyamamaktan şikâyetçi.

Jung Ye-Eun, kendisini erkek arkadaşına adamıştır. O, ne sevip ne sevmediğini çok iyi bilen birisidir.

Song Ji-Won, parlak bir kişiliğe sahiptir. O, içmeyi çok sevmektedir ve yalan söylemektedir, tabii bunun bir nedeni var.

Kang Yi-Na, güzel bir kadın olmasından dolayı çok popülerdir.

Yoo Eun-Jae, ürkek biri olmasına rağmen erkekler konusunda eşsiz bir zevki vardır.

Üniversite öğrencisiyseniz, yurtta veya öğrenci evinde kalıyorsanız Age of Youth dizisini bayılarak izleyebilirsiniz ya da tüm bunları geçiyorum, gençseniz veyahut da genç hissediyorsanız bu Age of Youth dizisini mutlaka izlemelisiniz.

Ben izlerken acayip eğlendim ve her bölümünden keyif aldım.

Ayrıca, oyuncuların sergiledikleri performans o kadar iyiydi ki izlerken kendinizi laf dalaşlarının içinde ya da kavgalarına eşlik ederken falan buluyorsunuz.

Age of Youth dizisindeki favori karakterim, Song Ji-Won! Nedense o kızda kendimi görebildiğim özellikler vardı. Ya da bende olmasını istediğim özelliklere sahipti… İşte bilemiyorum ama dizi boyunca en sevdiğim karakterlerden birisiydi. Özellikle ikinci sezonda favorim haline gelmişti.

Ayrıca Kang Yi-Na’yı da seviyorum, özellikle de Jung Ye-Eun’la olan atışmalarına ve arkadaşlıklarına bayılıyorum!

Şimdi uzun uzun yorum girebileceğim bir dizi değildi, aslında girerim girmesine de bu sefer de spoiler manyağı olursunuz ve ben bir şeyi anlatmaya başlayınca dibine kadar anlatan insanlardan birisiyim. O yüzden size spoiler vermeden, elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım.

Öncelikle, karakter tanımlarından belki birkaç şey anlamışsınızdır. Age of Youth dizisi; aşk, arkadaşlık, dostluk, gençlik ve sırlar üzerine kurulu. (Sırlar PLL’deki gibi değil merak etmeyin!)

Ayrıca, diğer Kore dizilerdeki gibi tek bir karaktere yoğunlaşmıyorlar, bu beş karakter de dizi için çok önemli ve bu beş karakterin de üstünde oldukça fazla duruyorlar. Her karakterin geçmişinde yaşadıklarına ve şimdiki hayatlarında seçtikleri yollara bol bol değinerek, eğlenceyi azaltmadan biraz da gözlerimizi doldurarak sezonu bitiriyorlar.

Keyifle izleyebileceğinizi düşünüyorum, o yüzden izleme listenize ekleyebilirsiniz!

Gelelim Age of Youth dizisinin ikinci sezonuna!

age-of-youth-2-efsunlublog

Age Of Youth 2. Sezon

>Age of Youth – Başroller:

Han Ye-Ri (Yoon Jin-Myung), Han Seung-Yeon (Jung Ye-Eun), Park Eun-Bin (Song Ji-Won), Ji-Woo (Yoo Eun-Jae) ve Choi A Ra (Jo Eun) oynuyor.

Bu sefer, Hwa Young (Kang Yi-Na) konuk oyuncu olarak gözüküyor dizide… Ayrıca, Yoo Eun-Jae karakterini canlandıran Park Hye-Soo yerine, Ji-Woo karaktere hayat veriyor.

>Age of Youth – Konusu:

Dizi, ilk sezonunun kaldığı yerden bir yıl sonra ‘Belle Epoque’ evini paylaşan, beş kızın: Yoon Jin-Myung, Jung Ye-Eun, Song Ji-Won, Yoo Eun-Jae, Jo Eun etrafında dönmektedir.

>Age of Youth – Karakterler:

Yoon Jin-Myung, iktisat bölümünden mezun olmuştur ve Çin’de bir yıl geçirdikten sonra Kore’ye geri dönmüş ve iyi bir iş bulmuştur.

“Demir leydi, değişmeyen poker yüz.”

Jung Ye-Eun, beslenme uzmanlığı bölümünde okumaktadır. O, erkek arkadaşı ile yaşadığı olayların kötü etkisinden dolayı bir yıllığına okulunu dondurmuştur ve artık üniversiteye geri dönmüştür.

“Yeni bir romantizmle, yeni bir ilişkiye başlayabilir mi?”

Song Ji-Won, medya öğrencisidir. O geçen bir yıl boyunca hâlâ kendine bir erkek arkadaş bulmamıştır.

“Artık bir ilişkisi olabilecek mi?”

Yoo Eun-Jae, psikoloji bölümünde okumaktadır. O, erkek arkadaşından yeni ayrılmıştır ve bu yüzden duygusal olarak bunalımdadır.

“Utangaçlığını üstünden atıyor ve öfkesini dışarı vuruyor.”

Jo Eun, kızların yeni ev arkadaşıdır. O, Kang Yi-Na’nın boşalttığı oda da kalmaya başlar.

“Siyah ve kısa saçı ile bu çocuk ‘Belle Epoque’un yeni yüzü.”

Açıkçası, “Bir dizinin ikinci sezonu ilk sezonundan daha çok sevilir mi?” sorusunu Age of Youth dizisinin ikinci sezonunu bitirdiğimde sormuştum kendime.

Normalde, Kore dizilerinde diziler çok nadir sezon sezon devam eder genellikle her şey tek sezonda hallolur… Bu yüzden de Age of Youth’un ikinci sezonu için çekimler yapılmaya başlandığında kimse o kadar meraklı değilmiş. Zaten Kang Yi-Na karakteri gitmişti ve Yoo Eun-Jae karakterinin de oyuncusu değişmişti. Bu yönden biraz da eksi puanlar almıştı ama… İkinci sezonu izledikten sonra, Eun-Jae’nin değişmesi umurumda olmadı.

Tamam, Kang Yi-Na’nın yokluğu beni üzdü ama yerine gelen yeni karakter Jo Eun’da o yokluğu aratmadı.

Age of Youth dizisinin ikinci sezonunda gizem ögesi daha yoğundu ve en sevdiğim karakter olan Song Ji-Won üzerinde biraz daha fazla durulmuştu ki bu benim çok hoşuma gitmişti. Ayrıca, ikinci sezonda gerçekleşen olaylar o kadar merak uyandırıyor ki sizde, bir sonraki bölümü nefes bile almadan izlemek istiyorsunuz!

Ben ilk sezonu yavaş yavaş izlemişken, ikinci sezonu bir gecede bitirmiştim!

Kızların başından olay eksik olmayacak ki, dizi Nirvana noktasına ulaşacak… Bu sefer ki belalar, hem eğlenceli hem üzücü hem de sarsıcıydı. Yine de güzel bir sonla her şey tatlıya bağlanmıştı.

Eğlence, dostluk, arkadaşlık ve daha fazlası… Sırf ikinci sezonu için bile bu dizi izlenmeye değerdir!

Eğer Kore dizileri izliyorsanız, mutlaka izlemiş olmalıyım dediğiniz diziler arasında Age of Youth yer almalı.

 

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim, kendinize iyi bakın.

Yakın zamanda sizler için “İzlenmesi gereken xx Kore Dizisi” başlığında bir içerik hazırlamayı düşünüyorum, şimdiden haberiniz olsun efeem, bir sonraki yazımda görüşmek üzereee!

Semiha Kaya

6 Haziran 1998 doğumlu, hayalleri yaşından çok olan ve hepsini bir bir gerçekleştirmek için acayip hırs dolu bir insanım.
Hırsımın yanı sıra, üşengeç ve unutkan da olduğum için tüm planlarımı sonsuza dek yaşayacakmışım gibi yaparım lakin genelde anın tadını çıkartırım.
Hem ne demiş James Dean?
"Sonsuza kadar yaşayacakmışsın gibi hayal kur. Bugün ölecekmişsin gibi yaşa."
Benim hayallerim zaten sonsuzluğa eriştiği için, şimdi yaşadığım her anı güzel kılmak için çabalıyorum çünkü bu dünyaya bir kez geliyoruz, tadını çıkarmadan veda etmek yakışmaz bana.
Öte yandan, yazmak ve okumakla fazla haşır neşirim. Öyle ki, Wattpad uygulamasında on milyona ulaşan mizah kitabım, şu an Epsilon Yayınları sayesinde raflardaki yerini aldı. Hâlâ daha aktif bir şekilde yazmaya devam ederken, üniversite okumaya da çalışıyorum. Bir garip İktisat öğrencisiyim ve mezun olduktan sonra bölümümle de ilgili çok büyük hayallerim var.
Size söyledim ya, hayallerim yaşımı aşıyor diye... Benim çok fazla hayalim var. Öyle ki, benden birkaç tane olmasını isterdim çünkü yapmak istediklerimin hepsini bir ömre sığdıramayacakmışım gibi hissediyorum.
Kısacası ben, çok düşünen, çok kuran, çok yazan, çok... çok... Diye giden bir sürü şeyle uğraşan bir insanım.
Bana, instagram: semihaakaya / wattpad: ianinprensesi kullanıcı adları üzerinden ulaşabilirsiniz!

Önerilen makaleler

3 Yorum

  1. 1.ve 2 sezonu ayni anda izlemek nssil olur yoksa ayri ayri aradan bir sure gectikten sonra mi izlenmeli 2.sezon

  2. Açıkçası ben iki sezonu da art arda izlemiştim. Keyfine göre izleyebilirsin, aradan zaman geçsin istersen geçirebilirsin çünkü ikinci sezona başladığında hiç de zaman geçmemiş gibi çabucak diziye bağlanabiliyorsun 🙂

  3. […] önceden, Age of Youth‘da izlediğim Ji Il-Joo; Queen of the Ring, Oh My Ghostess, Weightlifting Fairy Kim Bok-joo, […]

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: