Countdown – Film Yorumu

Countdown – Film Yorumu

Merhaba arkadaşlar! Countdown filminin yorumuyla, karşınızdayım… Ben yine korku/gerilim dönemimdeyim sanırım. O yüzden Netflix’in korku/gerilim içeriklerine sarmış bulunmaktayım… Dün gece izlediğim Hush (buradan tıklayarak, film yorumuna ulaşabilirsiniz) filminden sonra, Countdown iyi gider diye düşündüm, konusu epey ilgimi çekmişti çünkü…

Ancak pek de bana hitap etmedi ama burada filmi gömmeden önce, konusundan, karakterlerinden bahsedeyim ondan sonra yorumuma geçeyim. 🙂

Countdown – Film Konusu:

Countdown, bir uygulamadan hayattaki son günlerini yaşadığını öğrenen genç bir kadının hikayesini konu ediyor. Genç bir hemşire, insanların en zaman öleceğini tahmin eden bir uygulamayı indirir. … Genç kadın, zamanı dolmadan önce peşindekinin ne olduğunu anlayıp, hayatını kurtarmanın yolunu bulmak zorundadır.

Countdown – Film Kadrosu:

Countdown, Justin Dec tarafından yönetilen ve yazılan, Elizabeth Lail, Jordan Calloway, Talitha Bateman, Tichina Arnold, P.J. Byrne, Peter Facinelli, Anne Winters ve Tom Segura’nın başrollerini paylaştığı 2019 Amerikan bir doğaüstü korku filmidir.

Countdown – Film Yorumu:

Evet, geldik yorum kısmına… Arkadaşlar, ben anladım ki… Ben kesinlikle doğaüstü korku filmlerini sevmiyorum çünkü işin içine doğaüstü bir şey karışınca benim gerilme ihtimalim yerle bir oluyor. Çünkü orada yaşanan şeyin, gerçekliğine ve yaşanma olasılığına inanmıyorum.

Eh, inanmayınca da haliyle korkmuyorsunuz… Bu yüzden filmi sevmedim.

Konu epey güzeldi ve farklı bir şekilde, en azından ben filme başlarken umduğum şekilde işlenmiş olsaydı yıllarca bu filmi dilimden düşüremezdim. Mesela, Nerve gibi olabilirdi. Ya da Alice in the Borderland gibi… Şimdilik aklıma bunlar geldi ama bu tarz pek çok dizi ve filme denk geldim. Yani, epey güzel işlenebilecek bir konunun bu filmde çöp olduğunu düşünüyorum…

Kısacası, şu şekilde açıklayayım. Elbette bu filmi beğenenler, bayılanlar olabilir ama ben izlerken, güzel bir kurgunun korkunç çirkin bir senaryoya kurban gittiğini izlediğimi düşünüyorum. Kesinlikle vasattı.

Ben filmi izlerken gerilmedim, korkmadım da… Öyle, dümdüz izledim açıkçası. Bir kurgunun nasıl çöp olduğunu…

Yani, yanlış anlamayın ben böyle diyorum ama siz çok beğenebilirsiniz ama bana hitap etmedi. Beni korkutmadı ve beni korkutmayınca da ben buna korku filmi diyemiyorum. Gerilmedim de… O yüzden, kesinlikle önerdiğim bir film diyemem ama aşağıya fragmanı koyacağım.

Sonuçta, zevkler ve renkler tartışılmaz ben beğenmemiş olabilirim ama siz beğenebilirsiniz. O yüzden, fragmanın keyfini çıkarın arkadaşlar!

Ayrıca, bu yazıda Netflix’ten bahsetmişken aşağıya Netflix’ten Öneriler listemi koyacağım ve yakın zamanda, öneri listelerine yeni dizi ve filmler eklemeyi planlıyorum. O yüzden, sayfamızı takipte kalın!

Countdown – Fragman:

Netflix 1 – Anime Önerileri

Netflix 2 – Kore Dizi Önerileri

Netflix 3 – Mini Dizi Önerileri

Netflix 4 – Yeni Yıl Film Önerileri

Netflix 5 – Bilim Kurgu Önerileri

Netflix 6 – Gerilim Önerileri

Semiha Kaya

6 Haziran 1998 doğumlu, hayalleri yaşından çok olan ve hepsini bir bir gerçekleştirmek için acayip hırs dolu bir insanım.
Hırsımın yanı sıra, üşengeç ve unutkan da olduğum için tüm planlarımı sonsuza dek yaşayacakmışım gibi yaparım lakin genelde anın tadını çıkartırım. Hem ne demiş James Dean?
"Sonsuza kadar yaşayacakmışsın gibi hayal kur. Bugün ölecekmişsin gibi yaşa."
İşte tam olarak ben de böyleyim. Sonsuz hayale sahibim ancak anımın da kıymetini biliyorum. Her anın tadını çıkartıyorum.
Size de anınız kıymetini bilmenizi tavsiye ederim, ne de olsa zaman geri dönmez. :)

Bana, instagram: semihaakaya kullanıcı adı üzerinden ulaşabilirsiniz!

Önerilen makaleler

1 Yorum

  1. […] üzere ehehehe. Yine bir gerilim filminin yorumuyla karşınızdayım. Esasında bu filmi Countdown‘dan önce izlemiştim ve orada da ufaktan bu filme değinmiştim ancak bu sıralar ters […]

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: